Pemimpin Pembangkang Bertambah Bodoh Setelah Mahathir Kuar Umno - Akhbar Maya

Videos

Pemimpin Pembangkang Bertambah Bodoh Setelah Mahathir Kuar Umno

Orang politik kelihatan sibuk dekat dekat pilihan raya yang dijangka akan diadakan pada bulan 4 atau lima nanti,dalam mimpi pembangkang BN tumbang kali ini.

Mimpi pembangkang hanya seperti mimpi orang meskin yang malas berusaha tapi nak jadi kaya raya,jasa pembangkang hanya menghasut rakyat daripada membantu lepas beban marhaen yang sering mengeluh tak cukup itu dan ini demi kelangsungan hidup keluarga.

Jangankan apa,kasut sekolah pun orang BN yang bantu,pembangkang hanya jadi penghasut siang malam,lepas tu mimpi nak menang,mereka yang sokong pembangkang adalah manusia bodoh tak reti nilai apa yang dibuat kerajaan hari ini.

Kebodohan pembangkang bertambah dengan adanya parti PPBM cap bunga apabila Mahathir yang dah satu abad masih bercakap macam ada kuasa menteri tapi macam orang bodoh,orang bodoh selalunya akan diikuti orang bodoh,kau orang ingat dengan ada ilmu dari universiti orang itu dikira cerdik,sebenarnya orang yang sering menilai kebaikan dan kebenaran orang lain buat ia dikira cerdik dari orang yang kuar universiti yang dikira ada ilmu tapi bodoh seperti kerebau dan lembu.
Share on Google Plus

About Musang Maya (Nur Shila)

0 comments:

Post a Comment