Budiman Adakan Kempen Pertama PRK Sungai Besar - Akhbar Maya

Videos

Budiman Adakan Kempen Pertama PRK Sungai Besar

SUNGAI BESAR - Calon BN, Budiman Mohd Zohdi turun padang pada program Kayuhan Prihatin dan Ziarah Kasih di Sekolah Kebangsaan (SK) Seri Sekinchan di sini, pagi ini.

Ini program pertama Budiman setelah diumumkan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sebagai calon parti itu pada Pilihanraya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar, 18 Jun depan.

Budiman yang juga Adun Sungai Panjang mengucapkan terima kasih kepada pucuk pimpinan parti yang memberi kepercayaan kepadanya untuk meneruskan kesinambungan legasi Allahyarham, Datuk Noriah Kasnon.

"Kita akan membalas budi dan kepercayaan (Perdana Menteri) Datuk Seri (Mohd) Najib (Razak), (Datuk Seri (Ahmad) Zahid (Hamidi) dan (Ketua Umno Bahagian Sungai Besar) Datuk Jamal (Md Yunos) serta semua anggota parti dengan memastikan kemenangan BN," katanya kepada Sinar Harian.

Budiman menganggap dirinya sebagai calon 'underdog' namun tetap bersedia berhadapan situasi dua atau tiga penjuru pada PRK Parlimen itu.

"Soal dua atau tiga penjuru itu tidak jadi masalah.. jentera parti semua sudah bersiap sedia dan perpaduan ahli parti sekarang pada tahap tertinggi," katanya.

Malam tadi, Ahmad Zahid mengumumkan Budiman sebagai calon BN manakala Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meletakkan Adun Meru, Dr. Abdul Rani Osman sebagai calon Pas.

Sementara Parti Amanah Negara (Amanah) pula dijangka bakal mengumumkan calon mereka pada Rabu depan
Share on Google Plus

About Musang Maya (Nur Shila)

0 comments:

Post a Comment